2011年11月26日 星期六

Interview | 克里斯汀貝爾談論安海瑟薇、湯姆哈迪、喬瑟夫高登李維

在金陵十三钗的記者會上,Inquirer詢問了克里斯汀貝爾,有關黑暗騎士:黎明昇起中,對合演演員有何感覺。

克里斯汀貝爾談安海瑟薇

julie-newmar-323087catwoman-michell-pfeifferAnne-Hathaway-Catwoman-Glasses-Dark-Knight-Rises

“I had plenty of scenes with Anne,” Christian began. “And I was there when we did the screen test for her. The thing that I said to Chris [Nolan] that day was that there were many very accomplished actresses who had read for the role. I’m terrible at auditions, so I’m very impressed when somebody really seems to acquire an ownership of a character without having worked on it or prepared for some amount of time.”

“I saw that in Anne,” he added. “When Chris watched the screen test, he agreed that Anne did a wonderful job. In many ways, she has the hardest job. There are a number of people who feel that the Catwoman role has been defined previously. So, I always saw Anne’s role as being the toughest job of any of us. In my case, I’ve stopped referencing outside sources. I now reference Chris’ own world of Batman as a guide to what I will continue doing.”

"我和安一起拍了很多幕場景" 克里斯汀說 "而且她試鏡的時候我也在,我和克里斯說那天有非常多有天分的女演員,為了該腳色參與試鏡,我很不擅長試鏡,所以我很佩服有人可以似乎真的可以取得這腳色的主導權,不必練習,或者花一段時間來準備"

"我看見安做到了" 他補充 "當克里斯看著試鏡,他同意安做得非常完美。在很多方面,
安有個艱難的工作,有很多人覺得貓女這腳色在以前已經被定義了(指Batman Returns、Batman(1960s)),所以我認為安的腳色比我們的還要難。
以我來說,我已停止參考外界消息,只依據克里斯的蝙蝠俠世界來作為該做什麼的指引。"

克里斯汀貝爾談湯姆哈迪

bane-tom-hardybane97

He raved about Tom Hardy as “a phenomenal actor. I like working with him a great deal. He goes the whole hog. I know that Bane has been seen in movies before. But, in my eyes, Tom is essentially creating Bane for the first time so there’s great freedom for him to be able to do so.”

他讚賞湯姆哈迪是非凡的演員,我和他一起工作了很長一段時間,我很喜歡。
他將全部的精力投入,我知道Bane在之前的電影出現過,但是在我眼中,
基本上,湯姆將Bane首次創造出來,戲中他有很大的自由度,而這是必須的。

克里斯汀貝爾談喬瑟夫高登李維

“Joseph is a very intriguing guy,” Christian said of the actor who last worked with Chris in “Inception.” Coincidentally, so did Tom. “I would see Joseph’s performances in other films while we were filming. He’s somebody who truly seems to love acting. He’s a good, smart guy. He did a very good job in the movie.”

"喬瑟夫是個非常吸引人的傢伙" "當我們在拍戲的那時候,我會去看喬瑟夫在其他電影中的表演,他是個真正喜愛表演的人,他很棒、聰明,他在電影中表現得很好"

via Batman-News

0 意見:

張貼留言