2012年2月8日 星期三

News | 米高肯恩談到克里斯多福諾蘭

he can’t reveal any of the ­details. “On Batman you get shot if you speak about it,” he says. “When you do one of the films it’s like signing the Official Secrets Act.

“The director Chris Nolan is the most secretive guy. The first time he came to me for Batman he came to my house in the country on a Sunday morning.

“I opened the door and he was standing there with a script. He said, ‘do you want to play the Butler?’ He stayed while I read it and took the script away. He wouldn’t trust me with it! But this one will ­definitely be the best ever.”

米高肯恩無法透漏任何TDKR內容 "在蝙蝠俠這方面,如果你透露出一點訊息,你就會被射殺" 他說 "拍電影就像是在簽署正式的秘密行動一般"

“克里斯多夫諾蘭是我見過最神秘的人,他第一次和我見面時是為了蝙蝠俠的事情而來,他在星期日早上來到我家門前”

"我打開門,他就站在那拿著劇本說"你想要演個管家嗎?" 我在讀劇本的時候他也待在旁邊,並且我讀完後他馬上收走,在劇本保密這件事上,他完全不信任我,不過這部電影絕對會是歷來最好的。"

引用來源有更多米高肯恩對於他自己生活的訪談 :D

via 鏡報

0 意見:

張貼留言